- Σχεδίαση - Αισθητική
- Επιδόσεις - Ποιότητα
- Οδική συμπεριφορά
- Αεροδυναμικοί θόρυβοι
- Μη ανακλινόμενο έδρανο οδηγού
ALFA ROMEO Stelvio
Η Alfa Romeo, παρουσίασε το 2018 το πρώτο της SUV, μετά από σχεδόν... 100 χρόνια ζωής! Οι Ιταλοί μπορεί να άργησαν χαρακτηριστικά να «δηλώσουν συμμετοχή» στο πιο εμπορικό κομμάτι της αγοράς, ωστόσο με τη Stelvio, περί ης ο λόγος, κατάφεραν να κερδίσουν αμέσως τις εντυπώσεις «βάζοντας» για τα καλά την Alfa Romeo στο παιχνίδι των μεσαίων premium SUV. Εν έτη 2020, η ιταλική φίρμα αποφάσισε να φρεσκάρει ελαφρώς την «εικόνα» του μοντέλου σε επίπεδο τεχνολογικού εξοπλισμού προκειμένου η Stelvio να παραμείνει σύγχρονη και μέσα στον παλμό της εποχής!
Η Stelvio, φωνάζει από μακριά ότι είναι δημιούργημα, της ιταλικής σχολής. Αποπνέει φινέτσα, έχει περίσσιο στυλ και φυσικά έντονο δυναμισμό. Θα μπορούσε να χαρακτηριστεί και ως μια Giulia που έχει πάρει τις απαραίτητες «βιταμίνες» και έχει δημιουργήσει ένα πιο μυώδες «κορμί»... Όπως και να χει, όπως κι αν το θέσει κανείς, η ουσία είναι μία: η Stelvio είναι από τα πιο σικάτα SUV της κλάσης. Ομοίως και στον εσωτερικό της «κόσμο». Η εικόνα είναι σπορτίφ και δένει αρμονικά με τα ποιοτικά υλικά που χρησιμοποιούνται για την κατασκευή των επιμέρους τμημάτων. Στην ανανεωμένη version, το σύστημα πολυμέσων εξελίχθηκε, ώστε να προσφέρει ακόμα μεγαλύτερες δυνατότητες και παράλληλα να είναι πιο φιλικό στη χρήση. Στο κέντρο του πίνακα οργάνων δεσπόζει η νέα οθόνη TFT των 7'' με την ανανεωμένη διαμόρφωση ώστε οι πληροφορίες να παρέχονται με πιο ευανάγνωστο τρόπο, ενώ στην κεντρική κονσόλα η οθόνη των 8,8'' είναι πλέον αφής με νέα εμφάνιση και λογισμικό ώστε να προσαρμόζεται πολύ εύκολα στις απαιτήσεις του χρήστη. Η ανανεωμένη Stelvio εφοδιάζεται επίσης με μια σειρά προηγμένων συστημάτων υποβοήθησης οδήγησης ADAS (Advanced Driver Assistance Systems) που προσφέρουν επίπεδο αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 2 ελέγχοντας αυτόνομα το γκάζι, το φρένο και το τιμόνι σε δεδομένες συνθήκες, πάντα κάτω από την επίβλεψη του οδηγού, έτσι ώστε να προσφέρονται αυξημένα επίπεδα άνεσης στις μεγάλες διαδρομές. Σε επίπεδο χώρων, οι τέσσερις ή και πέντε ενήλικες επιβάτες που καλούνται να μεταφερθούν στην καμπίνα θα «βρουν» επαρκή «αέρα» για τα κεφάλια και τα γόνατα τους, ενώ ο αποθηκευτικός όγκος των 525 λτ. κρίνεται επαρκής για τις μεταφορικές τους ανάγκες.
Η Stelvio εφοδιάζεται με μηχανικά σύνολα βενζίνης αλλά και πετρελαίου. Σε ότι αφορά το βενζινοκίνητο σκέλος ο 2.0ΤΒ κινητήρας αποδίδει 200 ή 280 ίππους, ενώ στον αντίποδα, ο Diesel 2.2TD προσφέρει ανάλογα με την έκδοση 190 ή 210 ίππους. Όλα τα σύνολα συνεργάζονται με το αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων με δυνατότητα χειροκίνητης σειριακής λειτουργίας και φυσικά με το προηγμένο σύστημα τετρακίνησης Q4. Για πρώτη φορά στη Stelvio, είναι διαθέσιμη η έκδοση Sprint που αποτελεί μια έκδοση με σπορ χαρακτηριστικά που εφοδιάζεται με κινητήρες 200 (βενζίνη) και 190 (diesel) ίππων αποτελώντας την ιδανική εισαγωγή δίπλα στην έκδοση Veloce (280 ίππους η βενζίνη, 210 ίππους η ντίζελ). Πλέον, το ιταλικό SUV κρύβει κάτω από το macho περιτύλιγμα του και την καυτή έκδοση Quadrifoglio, απόδοσης 510 ίππων!
Το ALFA ROMEO Stelvio διατίθεται σε 7 εκδόσεις
Έκδοση | Κυβικά | Ιπποδύναμη | Πόρτες | Κατανάλωση (λτ./100χλμ.) |
Εκπομπές CO2 | Επιτάχυνση (0-100χλμ./ώρα) |
Καύσιμo | Τιμή | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2.0 TB 200hp AT BUSINESS 4X4 | 1995 | 200 | 5 | 7.9 | 183 | 7.2 | Βενζίνη | 57.900 € | |
2.2 190hp AT BUSINESS 4X4 | 2143 | 190 | 5 | 5.7 | 149 | 7.6 | Diesel | 59.900 € | |
2.0 TB 200hp AT SPRINT 4X4 | 1995 | 200 | 5 | 7.9 | 183 | 7.2 | Βενζίνη | 60.900 € | |
2.2 190hp AT SPRINT 4X4 | 2143 | 190 | 5 | 5.7 | 149 | 7.6 | Diesel | 62.900 € | |
2.2 210hp AT Diesel VELOCE 4X4 | 2143 | 210 | 5 | 6.1 | 160 | 6.6 | Diesel | 68.200 € | |
2.0 280hp AT Petrol VELOCE 4X4 | 1995 | 280 | 5 | 7.9 | 186 | 5.7 | Βενζίνη | 70.200 € | |
2.9 510hp AT Petrol QUADRIFOGLIO 4X4 | 2891 | 510 | 5 | 9.8 | 227 | 3.8 | Βενζίνη | 130.000 € |
Βρείτε την έκδοση που σας ενδιαφέρει
Το έχει 7 εκδόσεις!
Ας επιλέξουμε την ιδανική έκδοση για σας!
Πρακτική, καλοφτιαγμένη, γρήγορη και με σπορ προσανατολισμό που σε κάνει να ξεχνάς το ύψος της, η Stelvio αφήνει τις καλύτερες των εντυπώσεων βάλλοντας ευθέως τον γερμανικό και όχι μόνο ανταγωνισμό.