- Σχεδίαση–Αναβαθμισμένο εσωτερικό
- Σύστημα τετρακίνησης-Χώροι
- Αεροδυναμικοί θόρυβοι
- «Χαλαρός» σε αίσθηση επιλογέας ταχυτήτων
SUZUKI Vitara
To πρώτο Suzuki Vitara συστήθηκε στο κοινό το 1988. Πολλοί είναι αυτοί που υποστηρίζουν ότι το μοντέλο της Suzuki ήταν ο ιδρυτής της κλάσης των SUV οχημάτων -αν και σαφώς με πιο σκληροτράχηλο χαρακτήρα-, άλλοι θα ισχυριστούν βέβαια ότι πρωτοπόρος υπήρξε το RAV4 της Toyota. Μικρή σημασία έχουν όμως όλα αυτά. Πρόκειται ουσιαστικά για μια άτυπη κόντρα που διατηρεί το μύθο ζωντανό ανάμεσα στα δυο ιαπωνικά μοντέλα! Το Vitara, συμπλήρωσε το 2018 30 χρόνια ζωής και οι άνθρωποι της Suzuki έσπευσαν να γιορτάσουν την επέτειο του «θρυλικού» τους οχήματος με μια ανανεωμένη έκδοση, που βαδίζει στον παλμό της εποχής και του ανταγωνισμού καλύπτοντας φυσικά και τις αυξημένες απαιτήσεις των καταναλωτών στην εν λόγω κλάση! Μια κλάση που χρόνο με το χρόνο αυξάνει συνεχώς τη δυναμική της με τις προβλέψεις να κάνουν λόγο πως μαζί με τα αστικά SUV/Crossover θα είναι μέχρι το 2022 ότι πιο "καυτό" κυκλοφορεί στις ευρωπαικές αγορές!
Σχεδιαστικά, το ανανεωμένο Vitara έχει δεχτεί μικρές αλλά καίριες επεμβάσεις στο ντιζάιν του, τόσο σε επίπεδο εξωτερικής εμφάνισης όσο και... στον «εσωτερικό» του κόσμο. Συγκεκριμένα, η μάσκα απέκτησε πλέον κάθετες γραμμές και λεπτομέρειες χρωμίου, ενώ τα πίσω φωτιστικά σώματα προεξέχουν ελαφρώς προς τα έξω και σε συνάρτηση με τους LED λαμπτήρες προσθέτουν μια πινελιά φρεσκάδας στο όχημα. Το επανασχεδιασμένο σύνολο, έρχεται να συμπληρώσει η νέα πίσω προστατευτική ποδιά. Περισσότερες ωστόσο αλλαγές συναντά κανείς στον εσωτερικό διάκοσμο του Vitara. Η νέα έγχρωμη LCD οθόνη των 4,2 ιντσών τοποθετείται στο κέντρο του πίνακα οργάνων προσφέροντας στον οδηγό πληθώρα πληροφοριών για τις λειτουργίες του οχήματος (ALL Grip, Hill Control, ισχύς, ροπή, επιτάχυνση της βαρύτητας G κ.α.), με το ταμπλό να φέρει στην ανανεωμένη version του Vitara νέα αφρώδη υλικά κατασκευής στο επάνω μέρος του προσδίδοντας έναν πιο πολυτελή και αναμφίβολα ποιοτικό χαρακτήρα στο διάκοσμο του οχήματος. Επιπλέον βελτιώσεις αποτελούν οι μεταλλικές πινελιές στο ταμπλό, τις πόρτες και την κεντρική κονσόλα καθώς και το μεταλλικό γεωμετρικό πλαίσιο - μοτίβο κατά μήκος του ταμπλό. Σε ότι αφορά τους διαθέσιμους χώρους, αλλαγές δεν υφίστανται, με το Vitara να συνεχίζει να προσφέρει απλόχερα ευρυχωρία στους έως και 5 επιβάτες στην καμπίνα του και αποθηκευτικό όγκο της τάξεως των 375 λτ. Επιπλέον, το νέο Vitara, έρχεται "φορτωμένο" και με πλήθος τεχνολογικών συστημάτων άνεσης και ασφάλειας. Αναφέρουμε χαρακτηριστικά, Σύστημα Αναγνώρισης Τυφλού Σημείου, Σύστημα Υποβοήθησης Οπίσθιας Διασταυρούμενης Κυκλοφορίας, Σύστημα Αναγνώρισης Σημάτων Κυκλοφορίας, Σύστημα αποφυγής αλλαγής λωρίδας, Σύστημα Προειδοποίησης εκτροπής, Σύστημα Hill Hold, Σύστημα Hill Descent Control και Adaptive Cruise Control, τεχνολογικές εφαρμογές, που σαφώς και ικανοποιούν και τον πιο απαιτητικό καταναλωτή!
Το ανανεωμένο Vitara, κρύβει κάτω από το καπό έναν turbo κινητήρα βενζίνης BOOSTERJET 1.4 λίτρων με τεχνολογία άμεσου ψεκασμού (αντικαθίσταται ουσιαστικά ο βενζινοκινητήρας των 1.6 λτ.). Ο 1.400άρης BOOSTERJET (140 ίπποι) συνεργάζεται με χειροκίνητο σασμάν 6 σχέσεων και προαιρετικά με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων, ενώ στο «χέρι» σας είναι να επιλέξετε είτε τη δικίνητη είτε την «σκληροτράχηλη» 4κίνητη version του Vitara. Πλέον, στη γκάμα των μηχανικών συνόλων του μοντέλου προστέθηκε και μία mild hybrid έκδοση με 1.400άρη επίσης μοτερ, 48βολτο σύστημα και 129 ίππους, την οποία μπορεί κανείς να επιλέξει είτε σε 2κίνητη είτε σε 4κίνητη version! Το σύστημα τετρακίνησης 4WD τώρα, προσφέρει στον οδηγό ακόμα μεγαλύτερη απόλαυση και... ευκολία, με τέσσερις επιλογές λειτουργίας (Auto, Sport, Snow και Lock) μέσω του γνωστού πλέον περιστροφικού διακόπτη στην κεντρική κονσόλα. Συγκεκριμένα, στη λειτουργία AUTO δίνεται προτεραιότητα στην οικονομία καυσίμου με το σύστημα τετρακίνησης να εμπλέκεται μόνο όταν αυτό κρίνει πως είναι απαραίτητο σύμφωνα με τις συνθήκες ή τις απαιτήσεις του οδοστρώματος. Στο mode SPORT βελτιώνει την απόδοση σε απότομες στροφές κατανέμοντας περισσότερη ροπή στους πίσω τροχούς, ενώ για την πιο εύρυθμη λειτουργία του κινητήρα, μεταβάλλει την απόκριση του γκαζιού και την κατανομή της ροπής. Στο πρόγραμμα SNOW η τετρακίνηση λειτουργεί με γνώμονα την καλύτερη δυνατή πρόσφυση των τροχών στο ολισθηρό οδόστρωμα, ενώ στη λειτουργία LOCK κατανέμει συνεχώς μεγάλη ποσότητα ροπής στους πίσω τροχούς ώστε να εξασφαλιστεί μέγιστη πρόσφυση. Το ESP και τα άλλα συστήματα ελέγχου λειτουργούν με βέλτιστο τρόπο για τον απεγκλωβισμό του αυτοκινήτου. Η λειτουργία Lock μεταβαίνει αυτόματα σε λειτουργία Snow σε ταχύτητες άνω των 60 χλμ./ώρα. Επίσης, να σημειώσουμε πως το Vitara είναι το μόνο αυτοκίνητο της κλάσης του που διατίθεται -έστω και προαιρετικά- με σύστημα τετρακίνησης μόλις από τον κινητήρα του 1,0 λίτρου!
Το SUZUKI Vitara διατίθεται σε 9 εκδόσεις
Έκδοση | Κυβικά | Ιπποδύναμη | Πόρτες | Κατανάλωση (λτ./100χλμ.) |
Εκπομπές CO2 | Επιτάχυνση (0-100χλμ./ώρα) |
Καύσιμo | Τιμή | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1.4 GL HYBRID 48V 129HP 2WD | 1373 | 129 | 5 | 4.6 | 104 | - | Βενζίνη/Hybrid | 18.570 € | |
1.4 GL+ HYBRID 48V 129HP 2WD | 1373 | 129 | 5 | 4.6 | 104 | - | Βενζίνη/Hybrid | 19.770 € | |
1.4 GL+ DITC 140HP 6AT 2WD | 1373 | 140 | 5 | 5.9 | 133 | 9.5 | Βενζίνη | 21.850 € | |
1.4 GL+ HYBRID 48V 129HP 4WD | 1373 | 129 | 5 | 4.9 | 111 | - | Βενζίνη/Hybrid | 22.170 € | |
1.4 GLX DITC 140HP 2WD | 1373 | 140 | 5 | 5.8 | 131 | 9.5 | Βενζίνη | 22.230 € | |
1.4 GLX HYBRID 48V 129HP 2WD | 1373 | 129 | 5 | 4.6 | 104 | - | Βενζίνη/Hybrid | 22.540 € | |
1.4 GL+ DITC 140HP 6AT 4WD | 1373 | 140 | 5 | 6.3 | 143 | 10.2 | Βενζίνη | 24.070 € | |
1.4 GLX HYBRID 48V 129HP 4WD | 1373 | 129 | 5 | 4.9 | 111 | - | Βενζίνη/Hybrid | 25.430 € | |
1.4 GLX SUNROOF HYBRID 48V 129HP 4WD | 1373 | 129 | 5 | 4.9 | 111 | - | Βενζίνη/Hybrid | 27.430 € |
Βρείτε την έκδοση που σας ενδιαφέρει
Το έχει 9 εκδόσεις!
Ας επιλέξουμε την ιδανική έκδοση για σας!
To Vitara, παρά τις νέες προτάσεις που έχουν κατακλύσει την κλάση τα τελευταία χρόνια, συνεχίζει να αποτελεί μια αξιόπιστη all around πρόταση για όλους όσους αναζητούν ένα σύγχρονο SUV, με τεράστιες όμως εκτός δρόμου δυνατότητες.