Πρώτη φορά στο CarHero;

Μάθετε πως λειτουργεί

Νέα & Ειδήσεις

The king is back!

Τετ, 11/09/19 37

Με σαφείς επιρροές από το ένδοξο παρελθόν και με φουτουριστικό «πνεύμα», το Defender είναι εδώ, έχοντας ως μοναδικό στόχο την κορυφή στα off-road μοντέλα.

land

H Land Rover υποστηρίζει ότι το νέο Defender είναι το καλύτερο off-road μοντέλο που έχει κατασκευάσει μέχρι σήμερα! Αν μη τι άλλο η φράση αυτή από μια εταιρεία που αν μη τι άλλο φημίζεται για την κατασκευή εκτός δρόμου οχημάτων, δημιουργεί υψηλές προσδοκίες και... «άγχος» στον ανταγωνισμό. Οι άνθρωποι της βρετανικής φίρμας κάθε άλλο παρά εύκολο έργο είχαν. Ουσιαστικά κλήθηκαν να δημιουργήσουν ένα αυτοκίνητο που να συνδυάζει τις σύγχρονες απαιτήσεις των οπαδών των SUV με εκείνες των πιο σκληροπυρηνικών off-roaders. Και μέσα σε όλα αυτά να προσφέρουν και κορυφαία τεχνολογία για τους tech-freaks «plus» αψεγάδιαστη ποιότητα κατασκευή. Το έργο τους κάθε άλλο παρά εύκολο ήταν, ωστόσο όπως αποδεικνύουν οι πρώτες φωτογραφίες και τα πρώτα τεχνικά χαρακτηριστικά, μάλλον τα πήγαν περίφημα!

land2

Εκ πρώτης όψεως, το νέο Defender δείχνει σαφέστατα σύγχρονο με αρκετές όμως επιρροές από το μακρινό παρελθόν. Οι κοντοί πρόβολοι παραμένουν, τα τόξα των τροχών είναι έντονα τονισμένα, το πίσω μέρος με το επίπεδο-κοφτό τελείωμα χαρίζει αναμνήσεις από τον... «παππού» της θρυλικής οικογένειας Defender, με τον κρεμασμένο εφεδρικό τροχό να υπενθυμίζει το wild του χαρακτήρα του οχήματος.

land3

Στην καμπίνα κυριαρχεί η πολυτέλεια και... η τεχνολογία του 21ου αιώνα, με τις πρώτες εικόνες να μαρτυρούν έναν προσεγμένο στη λεπτομέρεια, όμορφο, λειτουργικό και εργονομικό θάλαμο επιβατών. Το νέο Defender θα διατίθεται όπως «παλιά» σε δυο εκδόσεις αμαξώματος, το «μακρύ» 5θυρο «110» και το «κοντό» 3θυρο «90». Η «110», θα διατίθεται σε 5θέσια ή 7θέσια διάταξη καθισμάτων και θα προσφέρει αποθηκευτικό όγκο της τάξεως των 1.075 λτ. χωρίς καμία αναδίπλωση των καθισμάτων!

land4

Το νέο Defender πατάει πάνω στο δάπεδο D7x, γεγονός που του εξασφαλίζει στιβαρότητα, υψηλή στρεπτική ακαμψία και μεγάλη απόσταση από το έδαφος της τάξεως των 291 χιλ., όπου σε συνάρτηση με τους κοντούς προβόλους χαρίζουν στο Defender εξαιρετικές γωνίες προσέγγισης, ράμπας και διαφυγής της τάξεως των 38,28 και 40 μοιρών αντίστοιχα. Ακόμα ένα highlight στις εκτός δρόμου δυνατότητες του Defender –και μάλιστα στο «μακρύ»- είναι δίχως άλλο η δυνατότητα διέλευσης μέσα από νερά βάθους 900 χιλ., με το πλήρωμα να μπορεί να φορτώσει και στην οροφή 350 κιλά έξτρα βάρους! Εξυπακούεται, πως το σύστημα All Terrain Response 2 δίνει κανονικά το παρών στο νέο Defender σαφώς πιο εξελιγμένο και σύγχρονο και με αρκετές νέες ρυθμίσεις.

land1

Για την κίνηση του μοντέλου θα φροντίζουν σε πρώτη φάση δύο κινητήρες βενζίνης και δυο πετρελαίου. Αναλυτικά οι βενζινοκίνητες εκδόσεις θα «αναγράφουν» P300 & P400 (με 4 και 6 κυλίνδρους αντίστοιχα), με τις αντίστοιχες πετρελαίου να φέρουν το πρόθεμα D200 & D240, αμφότερες με 4 κυλίνδρους. Αργότερα, θα ακολουθήσουν κι άλλες εκδοχές καθώς και έκδοση με ηλεκτροκινητήρα και δυνατότητα φόρτισης στην πρίζα. Το νέο Defender, θα κυκλοφορεί σε 128 αγορές παγκοσμίως με την ετήσια παραγωγή του να ανέρχεται στα 75.000 αυτοκίνητα.

Δεν έχετε χρησιμοποιήσει ακόμα το CarHero.gr;

Ζητήστε προσφορές για τα μοντέλα που σας ενδιαφέρουν να αγοράσετε από τον καναπέ σας!

Ξεκινήστε Τώρα!